یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

مدتی است که ایده ساعت هوشمند در دنیای مجازی پخش شده است و گفته می‌شود کمپانی‌ها به دنبال این هستند تا سیستم عامل را به دنیای ساعت‌ها نیز وارد کنند.

 

اولین کمپانی که در مورد آن این موضوع مطرح شد، کمپانی اپل بود، شایعات بر سر iWatch اپل زیاد است و همه می‌گویند که اپل این ساعت را با سیستم عامل iOS ارائه خواهد کرد. گفته می‌شود اپل 100 مهندس و توسعه دهنده را به کار گرفته تا این ساعت را برای اپل بسازند.

 



ادامه مطلب ...

تلویزیون جدید ال جی با صفحه نمایش منحنی OLED را به خاطر دارید؟ محصولی که توسط این کمپانی در رویداد CES به نمایش گذاشته شد و توجهات بسیاری را به سمت خود جلب نمود. این شرکت کره ای اعلام کرده که این محصول جدید خود را در نیمه دوم سال جاری روانه بازار می کند و علاقمندان می توانند این تلویزیون OLED منحنی شکل را خریداری کنند.





ادامه مطلب ...

مدتي قبل در مقاله اي با عنوان(ساعت هوشمند ، چالش جديد شرکت هاي بزرگ دنيا !) به بررسي تلاش شرکت هاي فناوري براي توليد ساعت هوشمند پرداختيم و جاي مايکروسافت در ميان آن شرکت ها خالي بود.اما ظاهرا غول بزرگ نرم افزاري دنيا هم دست به کار شده و حتي نمونه اوليه ساعت هوشمند خود رانيز طراحي کرده است!




ادامه مطلب ...

لوگو يا آرم در حقيقت امضا و شخصيت بصري هر شرکتي به حساب آمده و هر مشتري پس از ديدن آرم يک شرکت نام آن برند برايش تداعي خواهد شد.لوگو شرکت هاي بزرگ و با سابقه معمولا هر چند وقت يکبار دستخوش تغييراتي جزئي مي شوند و کمتر شرکتي پيدا مي شود که شکل لوگو خود را به کلي تغيير دهد و در بيشتر موارد اين تغييرات بسيار جزئي و داراي نشانه هاي بسياري از آرم قبلي هستند.در اين پست با يک اينفوگرافيک از سير تکامل لوگو برخي از شرکت هاي بزرگ دنيا در خدمت شما هستيم با گجت نيوز همراه باشيد.


 




ادامه مطلب ...

 با توسعه فناوری نقشه برداری لیزری دستی توسط محققان استرالیایی، تهیه نقشه سه بعدی از سایت های تاریخی و فرهنگی در کوتاهترین زمان امکانپذیر شد.سازمان تحقیقات صنعتی و علمی مشترک المنافع (CSIRO)‌ با همکاری محققان دانشگاه کوئینزلند، فناوری لیزر دستی را توسعه داده اند.



ادامه مطلب ...

سر انجام پس از گمانه زنی ها و شایعات بسیار در مورد عینک هوشمند گوگل این شرکت امروز رسما مشخصات فنی و سخت افزاری عینک خود را کمی قبل از معرفی رسمی آن منتشر نمود.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا بیشتر با این گجت جدید آشنا شویم.




ادامه مطلب ...

اگر قصد خرید تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ را دارید، پیشنهاد می‌کنیم پیش از هر کار این مقاله را تا به انتها مطالعه کنید، شاید بتوانید جایگزین بهتری با هزینه‌ی کمتر و خروجی بزرگ‌تر را نیز در نظر بگیرید. بله، امروزه با بالا رفتن کیفیت نمایش پروژکتورها، این ابزارها که روزگاری تنها در موارد محدودی به کار گرفته می‌شدند، کاربری بیشتری یافته‌اند و سر از خانه‌ی گیک‌ها درآورده‌اند. بیایید به برخی از نقاط مثبت و منفی این ابزارهای نمایش بپردازیم و ببینیم آیا می‌توانیم آن را جایگزین تلویزیون کنیم، یا خیر.






ادامه مطلب ...

 ارتش آمریکا از تراشه کوچکی رونمایی کرده که بر روی یک سکه کوچک جا گرفته و بدون نیاز به شبکه‌های پرهزینه ماهواره‌ای می‌تواند موقعیت خود را پیگیری کند.این تراشه کوچک شامل سه ژیروسکوپ، سه شتاب‌سنج و یک زمان‌سنج است که در زمان ترکیب با نرم‌افزار، می‌تواند محل دقیق خود را شناسایی کند.





ادامه مطلب ...

کمپانی Hisense که در حوزه تولید تلویزیون‌های مدرن نام‌ونشان معتبری دارد، دو مدل جدید از محصولات خود را روانه بازار کرده است. یکی از این محصولات تلویزیون هوشمند K610 با ویژگی‌های جدید و جذاب و دیگری تلویزیون K360M با قابلیت اتصال به پلتفرم Roku Ready است.





ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:زیبا گوش دهید, :: 22:15 ::  نويسنده : هک شده توست ترک گروپ (سروش)

 

 

 

باز ترک گروپ با معرفی تعدادی پخش کننده موسیقی شما را برای گوش دادن موسیقی به وجد می آورد!با ما در ادامه مطلب همراه با تصاویر این گجت ها همراه شوید...

 



ادامه مطلب ...

برای سال های زیادی شرکت های سامسونگ و اپل یکی از گسترده ترین روابط اقتصادی و صنعتی را با هم داشته اند،

 



ادامه مطلب ...

داستان گجت هاي پوشيدني همچنان ادامه دارد.پس از معرفي عينک گوگل و تلاش شرکت هاي بزرگ فناوري در عرصه توليد و طراحي ساعت هاي هوشمند اکنون شايعات حاکي از جدیدترین محصول شرکت اپل در حوزه فناوری های پوشیدنی،‌ یک کنترل هوشمند به شکل انگشتر با نام iRingاست.

 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب